Grafički Dizajn
• XMEDIA DIGITAL SOLUTIONS •
Usluge koje pružamo u oblasti grafičkog dizajna
Logotip je prepoznatljiv grafički simbol naziva kompanije ili nekog brenda. Obično se sastoji od grafičkog prikaza u obliku slike koja predstavlja delatnost kojom se kompanija bavi i tekstualnog naziva kompanije. Po pravilima grafičkog dizajna, logotip se izrađuje u vektorskom formatu koji omogućava da se štampa u izuzetno velikim formatima bez gubitka kvaliteta oštrine (pikselizacije).
Za kreiranje logotipa koriste se računarski programi kao što su Adobe Illustrator, Corel Draw i drugi. Može da bude i u rasterskom formatu koji se koristi za potrebe dizajna sadržaja u digitalnom obliku (web sajtovi, posteri, reklamni baneri itd). Logotip je nešto što bi svaka kompanija morala da poseduje u cilju stvaranja prepoznatljive slike u svetu.
Vizit karta je “lična karta firme”. Na njoj se nalaze podaci kao što su naziv firme, ime, prezime, broj telefona, email, adresa. Standradne dimenzije vizit karti su 9x5cm a mogu biti izrađene i u drugim dimenzijama.
Štampa na vizit kartama može biti jednostrana ili obostrana. Rade se od raznih vrsta i debljina papira od kojih se najčešće koristi 300gr papir. Mogu da se plastificiraju sa sjajnom ili mat plastikom. Najisplativiji tiraž kad je u pitanju štampa vizit karti je uglavnom 1000 komada. Prilikom štampe najbolje je koristiti vektorsku grafiku za logotip i tekstove a ukoliko se na vizit karti nalaze fotografije, poželjno je da budu što većih dimenzija kako bi imale maksimalan kvalitet kad se odštampaju.
Cenovnici se najvećim delom koriste u ugostiteljskim objektima, kafićima i restoranima, kao i u drugim sferama poslovanja, prodavnicama tehničke i druge robe, salonima lepote itd. Mogu biti različitih dimenzija, sa različitim brojem strana u zavisnosti od želja i zahteva klijenata.
Cenovici se obično stampaju u obostranom koloru sa sjajnom ili mat plastifikacijom. Tiraž nije ograničen a cena štampe zavisi od vrste papira koji se koristi u štampi, broja strana, vrste plastifikacije i načina na koji se spajaju strane (lepljenje, spirala, heftanje…).
Reklamni letak ili flajer je jedan od najstarijih načina reklamiranja događaja, koncerata, firmi, proizvoda ili usluga još od nastanka štamparske mašine, a koji je i dalje u upotrebi. informacionog je karaktera i obično sadrži kraći tekst, cene, logotip, a u nekim slučajevima i nekoliko fotografija.
Uglavnom se štampa u većim tiražima, npr. 2000 komada, 4000 komada itd. Flajer može da se štampa jednostrano ili obostrano. Dimenzije mogu biti različite a uglavnom se rade u formatima A6 i A5 kao i u većim formatima npr. A4 koji se savija na dva ili tri dela. Flajeri mogu biti jednobojni, višebojni ili full color. Vrste papira i debljine mogu biti različite.
Rollup baner je vrsta reklame većih dimenzija koja se uspravno postavlja na pod i najčešće se koristi na sajmovima, konferencijama, smeniarima i drugim događajima. Obično sadrži kratke informacije o događaju, logotip i fotografije. Kompaktan je za prenošenje, može brzo i lako da se rasklopi a uz svaki rollup baner dobijate i torbu za nošenje.
Visina rollup banera je 200 cm a širina može biti različita 85, 100, 120 cm. Grafički deo po potrebi može da se menja a da se pritom iskoristi ista konstrukcija.
Memorandum je papir A4 formata koji sadrži logotip i druge podatke firme, kao što su naziv firme, adresa, matični broj, PIB, telefon, email, web sajt. Služi kao šablon za štampanje faktura i otpremnica a obično se radi na 80gr papiru. Štampaju se na ofsetnim mašinama a papir može da bude i različitih boja.
Memorandum, kao deo vizuelnog identiteta firme, podiže ozbiljnost Vašeg poslovanja na viši nivo.
Dizajn Logotipa























